מהחווה לבית המרקחת: 5 דברים שחשוב לדעת על המוצרים של אגם רעות

מהחווה לבית המרקחת: 5 דברים שחשוב  לדעת על המוצרים של אגם רעות

מיליוני אנשים ברחבי העולם משתמשים בקנאביס לצרכים רפואיים. מאז בודדו רכיבי הצמח, בשנות ה-60 של המאה הקודמת, הצליח עולם המדע להביא גילויים רבים אודות רכיבי הצמח והשפעתם. מגוון רחב של ראיות מדעיות מצביע על סגולותיו הרפואיים הרבים של קנאביס, אולם תעשיית הקנאביס, רוויה במוצרים באיכות נמוכה, מוצרים מזויפים וכאלה שרק מתחפשים לקנאביס איכותי. כדי ליהנות מיתרונותיו הרפואיים של קנאביס, חשוב לצרוך קנאביס איכותי שגדל תחת תווי תקן מחמירים ותהליך הפקתו ושיווקו עובר ביקורת. ״אגם רעות״ הינו מרקטפלייס ייעודי בתחום הקנאביס הרפואי והוא מספק לצרכנים מגוון  מוצרי קנאביס איכותיים. להלן 5 דברים שחשוב לדעת על מוצרי "אגם רעות" מהחווה ועד בית המרקחת: 

  • למה חשוב לצרוך קנאביס מגידול אורגני?
  • מה חשיבותן של בדיקות מעבדה צד שלישי?
  • סיוע בקבלת רישיון לקנאביס רפואי
  • אילו מוצרי קנאביס רפואי "אגם רעות" מספקת?
  • אתר און ליין ראשון מסוגו בישראל

למה חשוב לצרוך קנאביס מגידול אורגני?

תעשיית החקלאות בעידן המודרני, מעדיפה למקסם רווחים, לא פעם על חשבון איכות התוצרים. חקלאים רבים משתמשים בחומרי הדברה ודשנים כימיים, במטרה להגדיל את התפוקה החקלאית. בעת המודרנית, יותר ויותר צרכנים מעדיפים גידולים אורגנים, נעדרים מזיקים ובריאים יותר. הטרנד הזה לא פוסח גם על גידולי הקנאביס. חוות גידול רבות משתמשות בדשן כימי ובחומרי הדברה. הפוגעים באיכות הקנאביס ועלולים לפגוע בבריאות הצרכן, בשל הישארות חומרים סינתטיים, מתכות ורעלנים בצמח הנצרך. עם זאת, קיימות גם חוות אורגניות לגידול קנאביס. באתר "אגם רעות", כל מוצרי הקנאביס מגיעים מחוות אורגניות, שמשתמשות בחומרי הדברה טבעיים בלבד וחממות הגידול שלהן מכילות קנאביס טהור. בגידול הצמח, נעשה שימוש במיקרואורגניזמים מועילים המרחיקים מזיקים ועוזרים לו לקלוט את המינרלים משטח הגידול. התוצר הוא  קנאביס איכותי, נקי ממזיקים ומתכות, בעל טעם וריח משופרים ובעל עוצמת השפעה גדולה יותר על הצרכן. 

בדיקות מעבדה צד שלישי:

צמח הקנאביס מכיל עשרות רכיבים פעילים, המשפיעים על גופנו בדרכים שונות וניחנים בסגולות רפואיות רבות. את צמח הקנאביס הטבעי והאורגני, ניתן לצרוך בצורתו הטבעית- תפרחת או באמצעות מוצרים המופקים מהצמח הטבעי כמו: שמנים, תרסיסים, אדיבלס (מזון ומשקאות), משחות ועוד. תהליך הפקת מוצרים אלו, נעשה במעבדה. מאחר ששוק הקנאביס אינו מוסדר חוקית בכל המדינות בעולם, מתקיימת לצד התעשייה המפוקחת על ידי הממסד הרפואי, גם תעשייה של זיופים, מוצרי קנאביס באיכות ירודה וכאלו המתחפשים לקנאביס. כדי להימנע מרכישת קנאביס לא איכותי או חיקוי לקנאביס, חשוב לקיים בדיקות מעבדה על ידי צד שלישי אשר בוחן את רכיבי המוצר ומוודא שמדובר במוצר איכותי, טבעי המכיל את כל החומרים בצורתם הטבעית. "אגם רעות", מקפידה על בדיקות מעבדה צד שלישי לכל מוצריה, כך שהם יהיו האיכותיים ביותר. 

סיוע בקבלת רישיון לקנאביס:

בישראל, קנאביס רפואי מאושר רק למחזיקי רישיון משרד הבריאות. מאז הצטרפה ישראל למדינות רבות בעולם ואפשרה שימוש בקנאביס לצרכים רפואיים, עולה מספר הצרכנים המבקש לקבל את הרישיון. המדיניות לקבל רישיון נוקשה וחשוב להכיר את כל ההליכים בדרך. צרכנים רבים אשר חוו על בשרם את סגולותיו הרפואיים של קנאביס ומבקשים רישיון נתקלים בקשיים, מתייאשים מן הבירוקרטיה הישראלית המסורבלת ומוותרים. רבים מהם צורכים קנאביס מספקים לא חוקיים או מחברות מפוקפקות המפרסמות את עצמן ברשת. החזקת רישיון לשימוש בקנאביס היא הכרחית גם כדי לא לעבור על החוק וגם כדי להיות בטוחים שאתם צורכים קנאביס אורגני, איכותי, מחברה שעובדת על פי התקנים המחמירים. "אגם רעות" מלווה צרכנים רבים בסבך הבירוקרטיה הישראלית ומסייעת להם להשיג את הרישיון המיוחל. 

אילו  מוצרי קנאביס רפואי, "אגם רעות" מספקת? 

תעשיית הקנאביס העולמית מגלגלת מיליארדי דולרים מדי שנה והתחזיות צופות לה זינוק גם בשנים הבאות. מגוון רחב של מוצרים מבוססי קנאביס, משווקים בבתי מרקחת, חנויות נוחות סופרמרקטים ברחבי העולם. את המוצרים ניתן לחלק ל-3 קבוצות עיקריות:

  1. דרך הפה: שמנים, קפסולות, כדורים, אדיבלס (כמו סוכריות).
  2. דרך המקומית :משחות ותרסיסים
  3. דרך המסורתית: באמצעות עישון או אידוי של תפרחות קנאביס. 

"אגם רעות" הוא בית מרקחת בעל מוניטין המספק מוצרי קנאביס מגוונים מכל הסוגים לעיל. לכל מוצר יתרונות משלו, הגיוון מאפשר למי שחפצים להיעזר בקנאביס לצרכים רפואיים,  להתאים את המוצר לצרכים וההעדפות שלהם. 

אתר און ליין -ראשון מסוגו בישראל:

"אגם רעות" הוא אתר האונליין הראשון מסוגו בישראל. האתר משווק מוצרי קנאביס ממגוון מפיצים, יצרנים, חברות, מפעלים ובתי מרקחת. כל המוצרים המשווקים הם מקנאביס איכותי וחוקי. כל החלקים בשרשרת- מגידול קנאביס בחווה, דרך הפקת מוצריו במעבדה, עבור בשיווקו על ידי בתי מרקחת, מורשים על ידי משרד הבריאות הישראלי. כל המוצרים המשווקים הם מקנאביס אורגני ואיכותי אשר עבר בדיקות מעבדה קפדניות, על פי תקנים אירופאיים מחמירים וכן על ידי צד שלישי. כל אלו הופכים את "אגם רעות" מרקטפלייס ייעודי בתחום הקנאביס לשימוש רפואי בלבד. הלקוחות יכולים להזמין את המוצר המבוקש און ליין ולקבל אותו עד פתח הדלת, מבלי לצאת מהבית. החברה מספקת גם  מרכז שירות לקוחות הנותן מענה ללקוחות בעלי רישיון קנאביס רפואי, בכל עניין. 

כתיבת תגובה