"קנאביס ואני, זה סיפור אהבה"

"קנאביס ואני, זה סיפור אהבה"

כמו סלבריטאים רבים שגילו את סגולות הקנאביס והתאהבו, גם השחקנית, הזמרת, הקומיקאית האמריקאית המפורסמת, וופי גולדברג, היא תומכת קנאביס מוצהרת ואפילו החלה להיות מעורבת בעסקי הקנאביס, כאשר פתחה חברה למוצרי קנאביס המיועדים לנשים. אמנם, החברה נסגרה וכיום וופי מחפשת השקעות חדשות בעסקי הקנאביס, אבל היא כבר הפכה לקול חזק התומך בלגליזציה של קנאביס ואפילו החזיקה טור אישי במגזין הקנאביס של הדנוור פוסט בקולורדו, כבר בטור הראשון שלה היא הצהירה ש"קנאביס ואני זה סיפור אהבה"  

דרכה של גולדברג לקנאביס: 

בצעירותה גולדברג נהגה לעשן קנאביס למטרות פנאי ושעשוע. באחד הטורים שלה היא התבטאה בהומור וכתבה "לא תאמינו אבל אני עומדת לבשר לכם בשורה ואני מקווה שאתם יושבים- גם אני עישנתי סמים", אבל את עישון קנאביס כדרך של פנאי ובילוי, גולדברג החליפה בבגרותה בקנאביס עתיר CBD אליו התוודעה בשל מחלת הגלאוקומה ממנה היא סובלת. גלאוקומה היא מחלת עיניים, הגורמת לפגיעה בעצב הראייה וכאבים. "בעבר", סיפרה גולדברג, נהגתי ליטול "אדוויל: כדי לשכך את הכאבים, אבל מאז שהתחלתי לצרוך קנאביס, הפסקתי עם אדוויל, כל הכאבים נעלמו", היא אמרה. 

עסקי הקנאביס של וופי:

כמו מפורסמים רבים לפניה, שניסו קנאביס לצרכים רפואיים וגילו את סגולותיו, גם גולדברג, החליטה להיכנס בעצמה לעסקי הקנאביס. בראיון למגזין "פורבס", היא אמרה כי הסגולות הרפואיות של קנאביס היו ידועות לה שנים רבות, בצעירותה שסבלה מכאבי מחזור, קנאביס עזר לה להקל עליהם. "שאלתי חבר בתעשיית הקנאביס, האם קיים מוצר קנאביס המיועד להפחתה בכאבי המחזור והוא אמר לי שלא. אז הבנתי שמישהו חייב לספק מוצר לנשים הסובלות מכאבי מחזור ולאחר בירורים עסקיים, החלטתי להיות זו המספקת כזה", סיפרה וולברג בראיון. גולדברג חברה ליזמית בתחום הקנאביס, מאיה אליזבת ויחד הן השיקו קו מוצרים לנשים, מבוסס קנאביס תחת השם Whoopi & Maya. 

כשגולדברג גילתה את CBD:

ההתלהבות של גולדברג מקנאביס לא נעצרה רק בתמיכה הגלויה של ללגליזציה של קנאביס והתערבותה בעסקי הקנאביס. ב-2016 כשהקימה את החברה שלה, היא התוודעה לסגולות המיוחדות של CBD, הרכיב שאינו משנה תודעה ואינו ממכר בקנאביס. גולדברג סיפרה שהחלה להשתמש במוצרי קנאביס עשירים ב-CBD, היא הצליחה לטפל בהצלחה בסימפטומים של הגלאוקומה ממנה היא סובלת והתוודעה לפוטנציאל האדיר של קנאביס לסייע לחולים במגוון רחב של בעיות רפואיות באמצעות הרכיב שאינו גורם תחושת "היי" ומאפשר לממש את הפוטנציאל הרפואי של קנאביס מבלי להסתכן בשינוי תודעה. אכן המוצרים שחברה שהקימה היו עשירים ב-CBD.

נשים וקנאביס: 

המותג של גולדברג "Whoopi & Maya", נסגר ב-2020, אולם גולדברג עומלת על מותג חדש, עשיר ב-CBD, תחת שמה אשר גם הוא יהיה מיועד לנשים. לא בכדי, גולדברג בוחנת מוצרי קנאביס לנשים. נשים הן פלח שוק גדול בצריכת קנאביס רפואי וזאת  מכמה סיבות:

  1. נשים וגברים מגיבים באופן שונה לקנאביס, מסתבר שבכל הנוגע להשפעה על עור הפנים ועל עוררות מינית , קנאביס יעיל יותר בקרב נשים
  2. לקנאביס סגולות רפואיות לטיפול במגוון רחב של מחלות מגדריות מהן סובלות נשים בלבד, ביניהן: אנדומטריוזיס, כאבי מחזור, תסמונת קדם וסתית, ממנופאוזה.
  3. קנאביס יעיל בטיפול במחלות שמהן סובלים גם גברים, אך הן שכיחות יותר בקרב נשים כמו פוסט טראומה, חרדה ודיכאון, פיברומיאלגיה, דלקות במערכת העיכול, דלקות פרקים. 

כתיבת תגובה