שאלות ותשובותשמן cbd מינון וכמויות

יוני 29, 2020

בין השאלות הפופולריות כאן באתר היא השאלה של מהו המינון המתאים בנטילת שמן CBD?
לפני שאתם מתחילים לקרוא את ההסבר כדאי להבין ששמן CBD איננו משמש כתרופה ולכן עדיין אין המלצות מדוייקות למתן מינונים מתאימים.
כל האתרים שממליצים על שימוש בCBD נוקטים בגישה של נסה וראה.
זאת אומרת, להתחיל במינון של סי בי די קטן, להגדיל בהדרגה עד לרף מסויים ולראות אם צריכת הCBD מסייעת לכם במצבכם.
אם לא, לא כדאי להמשיך.
אם כן, אז להמשיך במינון שעוזר לכם.
מוצרי הCBD מגיעים בריכוזים שונים ולכן חשוב לשים לב לסה”כ הכמות שאתם צורכים משום שטיפה של שמן CBD בריכוז 24% תכיל פי 4 יותר CBD מאשר בטיפה של שמן CBD בריכוז של 6%.
כמו כן, גם לאופן הצריכה יש השפעה שונה ויש מבחר מאוד מגוון של דרכי צריכת CBD כמו: אידוי, בליעה, תרסיס, כדורי CBD ואפילו קרמים ושמנים לעיסוי.
לאופן השונה בצריכת הCBD יש גם השפעה שונה בתגובת הגוף לCBD.

שמן CBD מינון מתאים להתחלה

ההמלצה היא להתחיל במינון של 10 מ”ג CBD ליום ולהגדיל בהדרגה בהתאם להשפעת ה-CBD על גופכם.
את העליה ההדרגתית במינון מבצעים בכל מספר ימי שימוש (שבוע עד 10 ימים).
שמן CBD מינון מקסימלי: בכל מקרה מומלץ שלא לעבור את הכמות של 200 מ”ג CBD ליום.
במחקרים נמצא כי אפילו לצריכת CBD ממושכת של 1,500 מ”ג ליום לא היתה השפעה שלילית.
אך מאחר והמידע בנושא עדיין בחיתוליו ויתכנו הבדלים בתגובות של אנשים בריאים וחולים, רצוי שלא להגיע לצריכה של כמויות גבוהות.
אין צורך ליטול CBD בכמויות גדולות משום שאם הוא לא משפיע בצורה טוב, אז אין צורך להגדיל את המינון.

אופן הצריכה משפיע על מהירות התגובה של הגוף

צריכת CBD באמצעות נוזלי אידוי נחשבת לדרך עם מהירות השפעה הכי גבוה והזמינות של הCBD לגוף היא מאוד גבוהה בהשוואה לשיטות אחרות.
ישנם דרכים אחרות כדוגמת: שימוש בשמן לבליעה, כדורי CBD, תרסיסים שאותם מרססים מתחת ללשון וקרמים שונים שההשפעה שלהם הכי איטית משום שלוקח זמן לCBD עבור דרך העור.