אידוי CBD- בתכשיר חד פעמי או מחסנית, מה עדיף?

אידוי CBD- בתכשיר חד פעמי או מחסנית, מה עדיף?

אם אתם חובבים של צריכת CBD באידוי ייתכן שאתם מתלבטים בין שתי אופציות צריכה, הנוחה או החסכונית. בצד אחד, יש את מכשירי האידוי החד פעמיים, שהם מאוד נוחים לצריכה, בוודאי עבור מי שמצוי יותר בדרכים או עבור מי שמעדיפים להשתמש ולזרוק בלי סיבוכים מיותרים. מן הצד השני, קיימת האופציה החסכונית וגם היותר ידידותית לסביבה, מכשירים רב פעמיים עם מחסנית. אז מה מביניהם עדיף? כמו תמיד זו שאלה אינדיבידואלית, למרות זאת כדאי להכיר כל אחד מהם בטרם מקבלים החלטה. 

מכשירי אידוי חד פעמיים:

קשה להתחרות בנוחות ובקלות שהם מציעים לצרכני CBD. אם אתם בהופעה, בחצר או בטיול, מאוד פשוט להושיט יד לכיס ולהוציא את מכשיר האידוי החד פעמי שלכם. הוא קטן, קל משקל ולא דורש הכנות מיוחדות. מכשירי אידוי חד פעמיים מופעלים על ידי סוללה, וממולאים  מראש בשמן CBD. הם נועדו לשימוש מיידי ישירות מהקופסה – ללא צורך בטעינה, מילוי או תחזוקה. בסיום השימוש משליכים אותם לפח. היתרונות ברורים, אולם הם פחות סביבתיים מהתכשירים עם המחסנית והם גם עלולים לעלות לכם יותר כסף, מאשר מכשיר קבוע שניתן להטעין בכל פעם מחדש.

מכשיר אידוי עם מחסנית:

אלו מכשירי אידוי קבועים, הניתנים למילוי המחסנית שמאחסנת את השמן מספר רב של פעמים. המחסנית מחוברת לסוללה כך שהיא מאפשרת שימוש חוזר, כלומר ברגע שסיימת את השימוש במכשיר האידוי, אתה פשוט ממלא מחדש את המחסנית. הם איכותיים, נקיים מכל חומרי מילוי ומוכנים לפעולה בכל עת. כמובן שזו הדרך הירוקה והסביבתית יותר לצרוך CBD. החסרונות של דרך זו הן בכך שהם דורשים קצת יותר אחריות. המחסנית צריכה להיות מלאה, מתוחזקת ומחוברת לסוללות וגם יש לעקוב אחר חיי הסוללה כדי לראות שהיא לא נגמרת בדיוק כשאתה זקוק לה. 

חד פעמי או מחסנית- מה עדיף?

סוג תכשירנוחות שימושמחירהשפעה סביבתיתבטיחות ובריאות 
חד פעמינוח לשימוש, לא דורש הכנה או טיפול, ניתן להשליך בתום הטיפולמכשיר חד פעמי זול ממכשיר קבוע, אולם לאורך זמן הוא פחות משתלם כלכלית לא אקולוגי, מייצר פסולת רבה.בטוח ונקי מחומרים.
אידוייותר מורכב לצריכה, דורש תחזוקה- מילוי והחלפה מחסנית ובדיקת מצב סוללות.ההשקעה הראשונה גבוהה, אולם הוא נשמר לזמן רב יותר ולכן בטווח הארוך יותר חסכונייותר אקולוגי, לא מייצר פסולת רבה מלבד החלפת מחסנית.בטוח ונקי מחומרים

אז, איזה מכשיר אידוי אתם בוחרים?

כתיבת תגובה