וופורייזר פאקס פלוס (PAX Plus)

וופורייזר קנאביס רפואי pax plus

מכשיר האידוי PAX PLUS הוא מכשיר אידוי מתקדם הידוע ביכולת האידוי הגבוהה שלו, מספק חווית אידוי חלקה בעלת טעם עשיר, חימום אחיד, מאפשר שימוש בחומר צמחי יבש ובנוזלי אידוי עם בקרת טמפרטורה מדוייקת.
הוא וופורייזר קטן וקומפקטי, קל לנשיאה וניתן להשתמש בו בכל מקום.
הוא קל לשימוש ומגיע עם אפליקציה ייעודית המאפשרת לך לשלוט במכשיר מרחוק, לעקוב אחר הרגלי הצריכה שלך ועוד.

PAX Plus מחיר: 1,199 ש"ח.

הוופורייזרים של מעבדות PAX ידועים בעמידותם, קלות השימוש ובמימדים הקומפקטים והדיסקרטים שלהם.
הוופורייזרים של PAX הם בין הוופורייזרים הידועים ביותר בעולם.

מה זה PAX Plus?

הוופורייזר PAX plus הוא שידרוג של וופורייזר הקנאביס הידוע PAX 3 והוא מספק מוד למידה שבונה פרופיל טמפרטורת חימום על פני סט של דרגות חום קבועות כפי שהיה במכשירי האידוי של PAX 3.
מכשיר האידוי פאקס פלוס כולל את כל התכונות הטובות שגרמו לפאקס 3 להיות אחד הוופורייזרים הפופולריים בעולם, כגון: עיצוב קומפקטי, מיכל מילוי גדול, זמני חימום, אחריות ארוכה וכדומה.
PAX Plus נחשב בעיני מומחים רבים כאחד הוופורייזרים המוצלחים ביותר בשוק מכשירי האידוי שיוצרו בשנת 2023.

הוופורייזרים של Pax Labs

חברת Pax Labs הוקמה על ידי שני מייסדים בשנת 2007 תחת השם פלום (Ploom) ומאז החברה ייצרה מוצרי אידוי רבים וכיום החברה מוערכת על פי שווי של 1.7 מיליארד דולר.
בין הוופורייזרים הראשונים של החברה היה Original Pax Vaporizer (ידוע גם בשם הקיצור: OG Pax) שנחשב לחלוץ בכך שהוא היה אחד הוופורייזרים הניידים הראשונים בשוק.
לאחר מכן, Pax Labs פיתחו את Pax 2 ששוחרר לשוק בשנת 2015 והיה למעשה שיפור אדיר של OG Pax. הוופורייזר פאקס 2 פתר את בעיית הפיה הדביקה שהיתה קיימת ב-OG Pax, הוא היה בעל משקל ומימדים קטנים יותר, הוכנסה בו אופציית טמפרטורה נוספת, אורך חיי הסוללה ארוך יותר והוכנס שינוי ששיפר את הטעינה.
הוופורייזר פאקס 3 (PAX 3) שוחרר לשוק בנובמבר 2016 והוא היווה שדרוג מאוד רציני ממכשירי ה-PAX הקודמים. הוא אפשר שימוש בתפרחות קנאביס יבשות ונוזלים סמיכים ואפשרות מאוד מגוונת להתאמה אישית של תהליך האידוי באמצעות אפליקציית טלפון.
מכשיר האידוי פאקס 3 הגיע עם סוללה משודרגת, זמן חימום מהיר של 20 שניות לעומת 45 שניות בפאקס 2 וציפוי חיצוני נוצץ עם עמידות גבוהה לשריטות, חבטות ונפילות.

מה אתה מקבל בקניית PAX Plus?

ערכת מכשיר אידוי PAX plus כוללת את כל הרכיבים הבאים:

  • מכשיר אידוי (וייפורייזר)
  • פייה שטוחה
  • פייה מוגבהת חלופית
  • מכסה רגיל
  • מכסה מקטין תא חימום
  • תא למיצויים מוצקים
  • רשתות סינון חלופיות
  • מטען USB
  • ערכת ניקוי
  • מדריך למשתמש בעברית

עיצוב ומבנה המכשיר

מבחינת עיצוב אין שינוי גדול בין PAX Plus לבין מכשירי האידוי פאקס 3 ופאקס 2 מלבד השינוי שהמעטפת החיצוני בפאקס פלוס היא בצבע מט לעומת הציפוי הנוצץ במכשיר הפאקס 3 והפאקס 2.
כמו כן, רשת הסינון במכשיר PAX PLUS עוצבה באופן שמאפשר ניקוי מהיר וקל יותר של תא המילוי וגם זרימת האוויר השתפרה.
רשת הסינון במכשיר האידוי משמשת כחוצץ בין מיכל המילוי לבין גוף החימום, מסייעת במניעת סתימות ובתפקוד תקין של הווייפר.

מבנה פאקס פלוס

  • נתיב האידוי עשוי מפלדת אל חלד באיכות רפואית והוא מבודד מיתר מרכיבי המכשיר.
  • פיית הוופורייזר עשויה מחומר עמיד לחום.
  • מיכל המילוי עשוי ממיכל אלומיניום שעובד בחריטה ממוחשבת.
  • התנור או גוף החימום, עשוי מגוף חימום דק המופרד מנתיב האידוי.
  • רשת הסינון מאפשרת מעבר אוויר טוב יותר והיא קלה יותר להחלפה ותחזוקה.
  • מיכל המילוי עשוי מחומר ממוחזר
  • למכשיר פאקס פלוס חיווי באמצעות רטט כאשר המכשיר מוכן לשימוש

מכשיר אידוי קומפקטי ודיסקרטי

הוופורייזרים של Pax ידועים כוופורייזרים ניידים, קומפקטים, עמידים, חזקים ואמינים.
הם יכולים לשרוד אפילו נפילות קשות ולצאת רק עם נזקי שריטות קלות.
הם נכנסים בקלות לכיס המכנס, בעלי זמן חימום מהיר וחיי סוללה ארוכים.
פאקס פלוס הוא וופורייזר קנאביס קל משקל (95 גרם) וקטן ממדים 98 מ"מ x 31 מ"מ x 22 מ"מ.
הפאקס פלוס מאפשר בעזרת שני סוגי מכסים אידוי של תא מלא או חצי.
יש לא מעט וופורייזרים קטנים בשוק אך אף אחד מהם לא מציע את כל התכונות של עמידות, ניידות, גודל קומפקטי וקלות השימוש של pax plus.

הטכנולוגיה החדשנית של PAX PLUS

בקרת טמפרטורה: ה-Pax Plus החדש משתמש ב-"מצבי חוויה" (experience modes).
כל מצב חוויה מייצג טווח טמפרטורות בין 182°C – 215°C.
להלן רשימה של ארבעת מצבי החוויה השונים והמשמעות של כל אחד מהם:

מצב שימוש סתר

מצב סתר (Stealth mode)

מצב אידוי בטווח טמפרטורה שבין 182 עד 193 צלזסיוס, מסומן באמצעות נורה שמאלית עליונה סגולה, זו הטמפרטורה הנמוכה ביותר, מאפשרת אידוי כמעט ללא אדים נראים, משוב הרטט ועוצמת נורת הלד מופחתים בכדי לאפשר שימוש דיסקרטי לחלוטין.

מצב שימוש יעילות במכשיר אידוי פאקס פלוס

מצב יעילות ( Efficiency Mode)

מצב אידוי בטווח טמפרטורה שבין 193 עד 204 צלזסיוס, מסומן באמצעות תאורת שני הנורות העליונות בצבעי כחול-ירוק, מצב זה מאפשר את האידוי היעיל ביותר תוך חיסכון של תפרחת הקנאביס.

מצב טעם במכשיר אידוי pax plus

מצב טעם (Flavor mode)

מצב אידוי בטווח טמפרטורה שבין 204 עד 215 צלזסיוס, מסומן באמצעות תאורת 3 נורות בצבע צהוב, מאפשר אידוי שמספק את חווית הטעם האופטימלית.

מצב בוסט בוופורייזר קנאביס pax plus

מצב בוסט (Boost Mode)

מצב אידוי בטווח טמפרטורה שבין 215 עד 240 צלזסיוס, מסומן באמצעות תאורת כל ארבעת הנורות בצבע אדום ומספק אידוי בטמפרטורה הגבוהה ביותר, מצב זה הוא המצב האידיאלי לשימוש בנוזלים סמיכים.

טכנלוגיות מתקדמות

  • טכנולוגיית חישת שפתיים: ה-Pax Plus עדיין משתמש בטכנולוגיית חישת השפתיים שהיתה בשימוש גם בגירסת ה-Pax 3 הקודמת. מכשיר Pax Plus יודע מתי אתה שואף מהמכשיר. הוא יודע כמה חזק אתה שואף, מהי הטמפרטורה של האוויר שנכנס לתא, טמפרטורת התא עצמו ואפילו את הטמפרטורה מסביב לתנור והוא משתמש בכל המידע הזה כדי לספק אידוי עם עליה מדורגת בטמפרטורות במסגרת טווח הטמפרטורות של המצב שנבחר.
  • זמני חימום: זמן החימום של ה-Pax Plus הוא בממוצע 20 עד 30 שניות, תלוי במשתנים שונים כמו טמפרטורה סביבתית, טמפרטורת התחלת הסשן, גודל התא (חצי מלא/מלא) וחיי הסוללה הכלליים בתחילת הסשן. זמן החימום של Pax Plus נחשב כזמן חימום ממוצע עבור וופורייזרים ניידים. לפאקס פלוס משוב רטט, שמאפשר לך להפעיל את המכשיר, להכניס אותו לכיס וברגע שמתקבל משוב רטט מן המכשיר, אתה יודע שהמכשיר מוכן לשימוש.
  • מצב המתנה: מכשיר Pax Plus משתמש במד תאוצה וכך הוא מבחין במצבים שבהם המכשיר זז או נמצא בחוסר תנועה. כאשר המכשיר לא זז החימום יפסק וכאשר המכשיר יזוז, החימום יחל שוב.

תא המילוי והחימום

כל הוופורייזרים של Pax יכולים להכיל בתא המילוי שלהם כ-0.35 גרם של תפרחתץ קנאביס טחונה, וב-Pax Plus (וכן בדגמי Pax הנוכחיים האחרים) ניתן להקטין את גודל התא בעזרת מכסה חצי תא. אופציה זו מאפשרת חיסכון בתפרחת בזמנים כאשר מעוניינים בסשן אידוי קצר יותר.
מכסה חצי תא מקטין את גודל התא ל-0.15-0.20 גרם, תא מלא יכול להיות סשן חזק מדי, ולמתחילים מומלץ לנסות קודם את מכסה חצי תא.
התא התחתון ב-Pax Plus יוצר נתיב אדים ארוך (מפלדת אל-חלד) שמקרר את האדים משמעותית.

ביצועי המכשיר ואיכות האידוי

באופן כללי, ניתן לומר שמכשיר האידוי Pax Plus מייצר איכות אדים טובה מאוד עבור וופורייזר נייד שעושה שימוש באידוי בהולכה, הוא מספק מיצוי מהיר ויעיל.
וופורייזר Pax Plus מספק זרימת אוויר טובה יותר מה-Pax 2 ו-Pax 3, אבל עדיין לוקח זמן להתרגל להתנגדות לשאיפה של המכשיר. Pax Labs משתמשים בביטוי "sip it, don’t rip it!" (מצוץ אותו, אל תקרע אותו) בכדי לתאר את טכניקת השאיפה לוופורייזרים של Pax, וזה בגלל שיש להם עוצמת התנגדות שאיפה ניכרת.
אידוי בעזרת Pax Plus מספק חווית אידוי הדומה לעישון ג'וינט רגיל עם הרבה שאיפות קטנות ונינוחות לאורך הסשן.
אפשר לשאוף שאיפות קצת יותר חזקות אך שאיפות חזקות לא מספקות יותר אדים. טכניקת השאיפה הטובה ביותר היא לקחת נשימה עמוקה – לשחרר – ולהתחיל שאיפה ארוכה ואיטית עד שאתם מוכנים לנשוף את האדים.

חיי סוללה וטעינה

  • קיבולת סוללה: ה-Pax Plus משתמש בסוללת lithium-ion פנימית שאינה ניתנת להחלפה של 3000mAh, הסוללה נטענת באמצעות תחנת עגינה מגנטית ייעודית. תחנת העגינה מתחברת דרך USB וניתן לטעון אותה כמעט בכל מקום.
  • אורך חיי הסוללה: על פי הצהרות PAX Labs שימוש בסוללה טעונה לחלוטין יכול לספק עד שעתיים וחצי של שימוש שזה כ8 עד 10 סשנים של אידוי.
  • זמן טעינת הסוללה: בממוצע, משך זמן טעינת סוללה ריקה של PAX PLUS הוא כ-90 דקות.
  • מחווני נורות LED: בכדי לראות את מצב הסוללה, אתה יכול לנער את המכשיר ולראות את מצב טעינת הסוללה על פי נורות החיווי שבחזית המכשיר. אור אחד בפינה העליונה השמאלית הוא טעינה של 25%, שני עלי כותרת למעלה שווים לטעינה של 50%, שלושה עלי כותרת שווים לטעינה של 75%, וארבעה נורות LED דולקות אומרות שה-Pax Plus טעון במלואו. נורית LED אדומה מהבהבת מציינת סוללה חלשה, וצריך לטעון את המכשיר. באותו האופן מוצג מצב הסוללה בזמן הטעינה.

איך משתמשים ב-Pax Plus?

  • השתמש בגריינדר: וופורייזרים של Pax, וכמעט כל הוופורייזרים בסגנון הולכה, עובדים הכי טוב כאשר טוחנים את תפרחת הקנאביס בטחינה בינונית עד דקה. מומלץ להשתמש בגריינדר כשמשתמשים בוופורייזר כי זה עוזר לפרק את שטח הפנים של החומר הצמחי.
  • דחס היטב את החומר הצמחי: דחס את תפרחת הקנאביס הטכונה בתא המילוי, אבל אל תגזים. ופורייזרים בהולכה מחממים את כל התא ועובדים הכי טוב כאשר כל החומר הצמחי בא במגע הדוק עם דפנות התנור. זו הסיבה שמשתמשים במכסה חצי תא לסשנים קצרים.
  • הפעלה: לחץ על כפתור ההפעלה כדי להפעיל את ה-Pax Plus. המכשיר יתחיל באופן אוטומטי לחמם למצב החוויה האחרון שהוגדר. ניתן לשנות טמפרטורות על ידי לחיצה ארוכה על כפתור ההפעלה למשך שתי שניות ולאחר מכן לחיצה אחת כדי לשנות טמפרטורות. לחצו שוב על כפתור ההפעלה למשך שתי שניות כדי לבחור את מצב החוויה שלכם. ניתן גם לנער את המכשיר כדי לבחור מצב.
  • נסה את המצבים השונים בהדרגה: מומלץ להתחיל במצב סתר ולהתקדם למצב טעם לאורך הסשן. לדוגמה, קחו כמה שאיפות במצב סתר, שנה את הטמפרטורה למצב יעילות, קח עוד כמה שאיפות, ואז שנהו למצב טעם לקראת סוף הסשן. שיטה זו מסייעת למצות בצורה טובה יותר את החומרים הפעילים שבקנאביס
  • מה עושים אם נשאר חומר בתא המילוי: ניתן לשמור את החומר הצמחי שנותר בסוף סשן האידוי מכיוון שהוא עדיין מכיל ריכוז מסוים של חומר פעיל. יש שמשתמשים בחומר שנותר בכדי להכין חמאת קנאביס.

וופורייזרים של PAX לקנייה

בלחיצה על תמונת המוצר תועברו לרכישת המוצר באתר של canabd.